37signals Aksjeopsjoner


Hvordan holde eksterne arbeidstakere fra å skru opp Michael Coghlan Flickr Med flere bedrifter som tillater sine ansatte å jobbe eksternt, og noen forgår et sentralt kontor helt, er lederne i økende grad opptatt av å overvåke arbeidstakere spredt over byer, stater og tidssoner. På bare noen få år kan utfordringen med å styre et team av eksterne arbeidstakere være normen for mange selskaper. Antall ansatte fra hjemmet har økt raskt i USA, med sin grad svulmet 79,7 mellom 2005 og 2012, ifølge de nyeste dataene fra Global Workplace Analytics. Til slutt regnet det til rundt 3,3 millioner mennesker som jobber eksternt (ikke inkludert selvstendig næringsdrivende eller ubetalte frivillige), eller 2,6 av den amerikanske arbeidsstyrken. Teknologien er her, det har aldri vært enklere å kommunisere og samarbeide med mennesker hvor som helst, når som helst, skriv entreprenører Jason Fried og David Heinemeier Hansson i ny bok Remote: Office Not Required. Fjernt arbeid har ennå ikke overgått det tradisjonelle kontoret og 9-5 arbeidsdager, men det stadig voksende følgende har likevel opprettet et helt nytt delmengde av ansatte, med egne vaner og rutiner. I Remote, Fried og Heinemeier Hansson tegner sine egne erfaringer med remo te work på deres web-app selskap, 37signals. sammen med data fra andre selskaper, å utarbeide en liste over beste praksis for å styre eksterne arbeidstakere. Her er de fem viktigste tipsene: 1. Leie for arbeidet folk gjør, ikke varene på deres rsums. Heinemeier Hansson sier det viktigste for fjernt arbeid for å lykkes er å skape en kultur der arbeidet selv betyr noe. Ansatte må ansettes på fordelene av det de produserer, ikke de blomstrende linjene på deres rsums. Det kan bety at det gir potensielle leier et prøveprosjekt for å fullføre eller en annen test av deres evner før du tar en endelig beslutning. Når du ikke ser folk hver dag, er det eneste du er i konstant kommunikasjon rundt selve arbeidet, slik at grunnlinjen må være der, sier Heinemeier Hansson. 2. Gjør fjernbetjening mer enn en engang. Det er helt greit å ha en blanding av ansatte hos din bedrift, noen som jobber på kontoret og andre som jobber på stedet. Det som er mindre gjennomførbart, sier Heinemeier Hansson, ansetter en eller to fjerntliggende arbeidstakere til et selskap der den overordnede kulturen er bygget rundt den fysiske arbeidsplassen. Hvis alle andre i firmaet kommer inn på et sentralt kontor, mens den enkelte fjernbetjeningen er forlatt i seg selv flere stater vekk, går det bare ikke på jobb. Han kommer til å ha en dårlig tid, hver og en kommer til å tenke på en skikkelig ansatt, og det hele kommer til å bare mislykkes, sier Heinemeier Hansson. 3. Pass opp for overarbeid, ikke underarbeid. Ansatte som jobber ut av deres hjem eller lokale kaffebarer vil uunngåelig ha vanskeligere tidsrammer mellom arbeidet og deres personlige liv. Noen kan foretrekke å rulle ut av sengen klokken 2 og jobber til 10 eller 11 om natten, mens andre kanskje liker å stige tidlig og intersperse arbeidsstykker hele dagen. Mange frykter at denne mangelen på separasjon vil føre til at ansatte slacker av. Men Heinemeier Hansson sier at det er større fare for ansatte å overbeve seg selv og brenne ut. Det er ansvaret for å beskytte dette resultatet og sørge for at ansatte tar nok tid til seg selv, selv om de virkelig elsker jobben sin. 4. Planlegg regelmessig en-til-en-innsjekking. Minst en gang hvert par måneder, bør ledere gjøre tid til å sjekke inn med sine eksterne arbeidstakere. Dette kan være en rask telefonsamtale, Skype-utveksling eller videochatt. Det viktigste er å gjøre det mer conversational enn de normale prosjektoppdateringene eller orienteringene du kan gjennomføre via chat eller e-post. Fried og Heinemeier Hansson foreslår å holde tonen uformell med spørsmål som: Hva skjer og Hvordan går det? Målet er å opprettholde en åpen kommunikasjonslinje slik at eventuelle potensielle problemer løses og ikke har mulighet til å hakke opp. 5. Opprett en kultur av tillit og respekt. Stol på, selvfølgelig, er viktig for omtrent alle arbeidsmiljøer. Når du jobber borte fra dine kolleger, blir det imidlertid enda viktigere. Når du ikke kan se folk hver dag, må du virkelig stole på dem, sier Heinemeier Hansson. En teknikk for å etablere sterke relasjoner blant eksterne arbeidstakere er å ordne periodemøter. De kan være like sjeldne som en eller to ganger i året, men å sette et ansikt til navnet på slutten av en epost går langt. Hvis de fleste av disse tipsene høres ut som en hvilken som helst kontorsjef bør følge deg riktig, gjør de det. Sannheten i saken er at store ledere av fjerntliggende arbeidere gjør alt som store ledere av fysiske kontorer gjør. Det er bare litt mer avstand mellom de to. SE OGSÅ: Hvorfor Små bedrifter bygger ekstern arbeidsstyrke Hvordan holde eksterne arbeidstakere fra å skru opp Up-massive selskaper som ikke behøvde venturekapital for å komme seg bort fra bakken Når du starter et selskap, må du bestemme hvordan du skal hente den av bakken . Spørsmålet hver entreprenør står overfor er hvordan man finansierer virksomheten før penger begynner å komme inn i døren. Du har tre brede alternativer: Bootstrap: Fond det selv eller med andre medlemmer av grunnlaget. Venner og familie: Spør de som er nærmest deg for litt økonomisk hjelp, enten som et lån eller i bytte for en eierandel i selskapet. Angel investorer eller venturekapital: Gå til semiprofessional eller profesjonell oppstart investorer. Historiene du hører mest om handler om entreprenører som tar utenfor hovedstaden. Av en eller annen grunn har tech media en tendens til å feire loven om innsamling av penger. Det gir en viss grad av mening, fordi dollarstallene kan være øyehopping, det er en konkret hendelse å skrive om, og den innebygde kontroversen: Hvordan kan denne splitter nye virksomheten være verdt så mye, men det er ganske vridd. Det er virkelig som å feire noen som går inn i gjeld. Selv aksjeinvestorer forventer en tilbakebetaling. Jeg er bekymret litt for kulturen for å feire fundraise, har engel investor og vin entreprenør Gary Vaynerchuk sagt. Min far lærte meg at når du låne penger er den verste dagen i livet ditt. Andre tech grunnleggere enige. I offentlighetens øyne, og spesielt i det tekniske samfunnet, er finansiering antatt å bety mye mer som det egentlig gjør, Ben Kaufman, grunnleggeren av smarttelefon-tilbehør maker Mophie og produksjon oppstart Quirky, har skrevet. Verden ser finansiering som et æresmerke. Jeg ser det som et skarlet brev. Jeg er stadig forstyrret, usikker og ubehagelig om hva det betyr å skaffe penger, og hva det betyr å skryte om det. Noen få oppstart har blitt veldig store, verdifulle selskaper uten å ta ut kapital i starten. Noen ble startet av grunnleggere som hadde penger til å brenne fra tidligere ventures. Men andre var virkelig scrappy gründere som skjønte hvordan å få endene til å møtes. Et par eksempler på vellykkede, helt oppstartede selskaper: PlentyofFish: Markus Frind grunnla en av de største datingsiteene i verden fra leiligheten sin. Han jobbet for et par tech oppstart før PlentyofFish. Hans nettsted har nå over 38 millioner brukere og har 6 milliarder månedlige sidevisninger. Tjenesten er gratis, men det har tjent mye penger fra reklame. I juli 2003 mottok Frind sine nettsteder først Google AdSense-kontrollen og det var for 1.100. I 2007 skrev ReadWriteWeb at enpersonselskapet kunne være verdt 1 milliard. Deretter begynte Frind å ansette et lag, men han vokste sitt nettsted til hundrevis av millioner i inntekter, investorfri. Gawker: Nick Denton grunnla mediefirmaet i 2002 etter å ha solgt en tidligere oppstart, en hendelsesvirksomhet kalt første tirsdag. Dentons hjem var Gawkers hovedkontor i årevis leide han en beskjeden butiksfront for sine bloggere før han bygde ut et reelt kontor i 2008. Nå er Gawker Media verdt 150 millioner. Storm8. Tidligere Facebook-ansatte grunnla dette mobilspill selskapet i 2009. Storm8s spill har blitt lastet ned mer enn 300 millioner ganger på mer enn 100 millioner enheter. ESO Perry Tam jobbet på Facebook Credits og, etter å ha sett suksessen til Zyngas Web-baserte spill, fant mobile spill ville ha mye løfte. Storm8 var et av de første spillselskapene som skulle markedsføre på mobile enheter, og mangelen på opprinnelig konkurranse bidro til at selskapet tok av. Techcrunch. Stiftet av Mike Arrington og Keith Teare i 2005, ble TechCrunch et av de mest leste tech nettsteder i verden. Da AOL kjøpte den i 2010 for 30 millioner, eid Arrington eid av 85 av sitt oppstartede selskap. Før du opprettet TechCrunch, var Arrington teknisk advokat. Han jobbet også for en rekke oppstart, inkludert Achex, et nettbasert betalingsselskap kjøpt for 32 millioner. Noen andre oppstart oppstartet i lang tid og bevist deres virksomheter før de tok ut kapital. Noen eksempler: Nasty Gal: Sophia Amoruso bootstrapped hennes klær oppstart, som begynte på eBay. i fem år før oppkjøp utenfor hovedstaden. Hun vokste sitt e-handelsselskap til lønnsomhet og mor enn 30 millioner årlige inntekter. Nå har Nasty Gal økt ca 50 millioner. Før NastyGal hadde Amoruso en rekke shitty jobber, ifølge PandoDaily, for eksempel å sjekke student ID og stå rundt i skobutikker som venter på kunder. Braintree. Grunnlagt i 2007 ble betalingsselskapet oppstartet til 2011, da Accel satte 34 millioner. GitHub. Sosialkodingsfirmaet ble grunnlagt i 2007 og startet opp til tidligere i år, da Andreessen Horowitz investerte 100 millioner. Faktisk: Paul Forster og hans medstifter solgte et selskap før de skapt og oppstartet faktisk. en søkemotor for arbeidsplasser. For noen år siden økte paret 5 millioner. Den hadde bare en monsterutgang i forrige uke, og selger for et estimert beløp på mellom 750 millioner og 1 milliard kroner. Behance. Designstedet ble oppstartet i seks år før grunnleggerne Scott Belsky og Matias Corea økte 6,5 millioner. 1 million prosjekter ble publisert på Behance de siste 6 månedene, og det tok fire år for de første 1 million som ble lastet opp. To millioner publiserte prosjekter har blitt sett mer enn 1 milliard ganger på Behance 75 millioner visninger skjedde på bare 30 dager. Thrillist. Ben Lerer og Adam Rich startet ganske mye media og e-handelsnettsted for gutta til siste måned. Den ble grunnlagt i 2005. Det vil generere om lag 60 millioner i år. (Full avsløring: Bens far, Ken Lerer. Er en investor Insider investor.) Vel, se flere historier som disse, og kanskje vel, legg mer oppmerksomhet til dem, i stedet for oppstart som tar penger tidlig. Se på hva de beste historiene er, og de handler om å skaffe penger. hvor mange ansatte de har, og disse er beregninger som ikke spiller noe, 37Signals grunnlegger Jason Fried sier. Det som betyr noe er: Er du lønnsomt Bygger du noe godt Er du i stand til å ta vare på ditt folk Behandler du kundene dine Nå-Massive selskaper som ikke behøvde venturekapital for å komme seg unna GroundBy Theresa Neil Siden boken fokuserer på rike samhandlinger, vil bruke litt tid på Adobe FlexAIR. Disse tipsene er basert på de beste Flex-ressursene jeg har funnet, og hvordan du kan bruke dem til å lage en flott brukeropplevelse. Dette er del 5 av 6: Gjennomgå brukervennlighet Best Practices Don8217t glemmer grunnleggende om brukervennlighet. Jakob Nielsen8217s Ten Usability Heuristics er like relevant nå som de var i 1999. Jeg understreker dette fordi jeg så på Flex-utstillingsvinduet nylig, og det ser ut til at mange av applikasjonene ikke er bygget med disse beste praksisene i tankene. 1. Synlighet av systemstatus (Tilbakemelding) Systemet bør alltid holde brukerne informert om hva som skjer, gjennom passende tilbakemelding innen rimelig tid. 1.0 BaseCamp av 37signals Opplastningsknappen er aktivert, til den klikkes. Deretter erstattes det med en fremdriftsindikator inntil filen er ferdig med å laste opp 2. Match mellom system og den virkelige verden (METAPHOR) Systemet skal snakke user8217 språk, med ord, setninger og begreper kjent for brukeren, i stedet for systemorientert vilkår. Følg virkelige konvensjoner, slik at informasjon vises i en naturlig og logisk rekkefølge. 2.0 iTunes Organisert som et bibliotek som inneholder mediebiblioteket ditt: musikk, filmer, show, lydbøker. Under biblioteket er butikken hvor du kan kjøpe flere medier for å legge inn i biblioteket ditt. 2.1 Mindomo Grenene og hierarkiet til et sinnekort kan enkelt omorganiseres visuelt på en ikke-lineær måte. En oversikt ville aldri fungere, men dette samsvarer paradigmet nøyaktig. 3. Brukerkontroll og frihet (NAVIGASJON) Brukere velger ofte systemfunksjoner ved en feil og vil trenge en klart merket 8220emergency exit8221 for å forlate den uønskede tilstanden uten å måtte gå gjennom en utvidet dialog. Støtter angre og gjenta og en klar måte å navigere på. 3.0 CollabFinder Search er lett å åpne, skrive inn informasjon, utføre eller avbryte. 3.2 Sider (Apples tekstbehandlingsprodukt) Celledigering viser rad og kolonne ids, og cellene som brukes i ligningen. Ligningen kan lagres eller kanselleres. 4. Konsistens og standarder (konsistens) Brukere bør ikke lure på om forskjellige ord, situasjoner eller handlinger betyr det samme. Følg plattformkonvensjoner. 4.0 Gmail Når Gmail ble designet, baserte de organisasjonsmappene på de samme som brukes i klientens e-postprogrammer: Innboks, Utkast, Sendt post. 4.1 Microsoft Office Word, Excel og PowerPoint bruker alle samme stilverktøylinje med de samme primære menyalternativene: Hjem, Sett inn, Sideoppsett8230 Konsistens resulterer i effektivitet og oppfattet intuitivitet. 5. Feilforebygging (Forebygging) Enda bedre enn gode feilmeldinger er et forsiktig design som forhindrer at et problem oppstår i første omgang. 5.1 Eksempel fra 8220Web skjema Design: Fyll inn Blanks8221 av Luke W. Gjør den primære handlingen fremtredende med et større klikkområde. Avbryt og sekundære handlinger vises bare som koblinger 5.2 Wikpedia Autofokus på inngang forhindrer en felles frustrasjonskilde, skriver bare for å innse at ingenting vises fordi feltet ikke har fokus 6. Anerkjennelse snarere enn tilbakekalling (MEMORY) Minimer user8217s minnebelastning . Lag objekter, handlinger og alternativer synlige. Brukeren må ikke huske informasjon fra en del av dialogen til en annen. Instruksjoner for bruk av systemet skal være synlige eller lett hentes når det er hensiktsmessig. 7. Fleksibilitet og effektivitet i bruk (EFFEKTIVITET) Acceleratorer 8212 usynlige av nybegynnerbrukeren 8212 kan ofte øke samspillet for ekspertbrukeren slik at systemet kan imøtekomme både uerfaren og erfarne brukere. Tillat brukere å skreddersy hyppige handlinger. 7.1 Numbers - Apples Spreadsheet-produkt Forhåndsvisning av fellesfunksjonsresultater til venstre når en kolonne er valgt, mer effektiv som klikker på en handling i verktøylinjen 8. Estetisk og minimalistisk design (DESIGN) Dialoger bør ikke inneholde informasjon som ikke er relevant eller sjelden nødvendig . Hver ekstra informasjonsenhet i en dialog konkurrerer med de relevante informasjonsenhetene og reduserer deres relative synlighet. Visuell utforming skal respektere prinsippene for kontrast, repetisjon, justering og nærhet. 8.0 Kontain Kontain-søkemenyen illustrerer de fire prinsippene for visuell design: Kontrast: fet skrift brukes til de to etikettene i søket Gjentagelse: Den oransje, blå og grønne teksten samsvarer med medietyper Justering. sterk venstrejustering av tekst, rettjustert nedfall Nærhet: En lett regel brukes til å skille tagger fra de andre alternativene 8.1 Harvest Tilstrekkelig polstring og avstand holder dette tidsskriftet fra et visuelt mareritt. Header - og bunntekstrader, samt oppsummeringskolonnen, bruker subtilt forskjellige farger for å indikere at de er forskjellige fra innholdet. 9. Hjelp brukerne til å gjenkjenne, diagnostisere og gjenopprette fra feil (RECOVERY) Feilmeldinger skal uttrykkes i vanlig språk (ingen koder) , angi nettopp problemet, og konstruktivt foreslå en løsning. 9.1 Humoristisk side ikke funnet feil Bruker et morsomt bilde og kopi, men gir levedyktige alternativer (artikkeloppføringer og blogglink) og et handlingsforløp (rapporter det) 10. Hjelp og dokumentasjon (Hjelp) Selv om det er bedre hvis systemet kan Brukes uten dokumentasjon, det kan være nødvendig å gi hjelp og dokumentasjon. Enhver slik informasjon skal være enkel å søke, fokusert på user8217s oppgave, liste konkrete trinn som skal utføres, og ikke være for store. 10.3 BaseCamp av 37signals Hjelp åpner et nytt nettleservindu med et fullt sett med hjelpemidler: søk, FAQ, videoopplæringer, kundefora 18 Kommentarer Derick Ng Said, Med hensyn til hjelp mener jeg at Xero (xero) har gjort det best . Jeg liker det faktum at de har kontekstuell hjelp med det vanlige 82208221-ikonet sammen med en 8220Show-hjelp for denne siden8221-lenken. Du kan også kontakte support på alle sider med hensyn til gjeldende side du er på. Alt det uten å forlate siden du er på. I tillegg er dokumentasjonen svært omfattende. Fulltekst Said, Vennligst Fulltekst RSS Feeds Sneak Peak: 50 Mest Brukbare RIAs Said,. 1: Overholder de 10 grunnleggende bruksprinsippene Nummer 2: Er det veldig rikt? Utvikle et produkt med Ajax, Flex eller Silverlight doesn8217t. Techwave raquo Blog Archive raquo 50 Mest brukbare RIAs sa,. Vi benyttet to enkle kriterier for å identifisere topp femti: Nummer 1: Overholder de 10 grunnleggende bruksprinsippene. Nummer 2: Er det veldig rik? Utvikle et produkt med Ajax, Flex eller Silverlight doesn8217t. Brukbare RIA: Topp 50-designene laquo Theresa Neil Said,. 1: Overholder de 10 grunnleggende bruksprinsippene Nummer 2: Er det veldig rikt? Utvikle et produkt med Ajax, Flex eller Silverlight doesn8217t. 6 tips for en flott Flex UX: Del 5 Said,. Gå her for å lese resten: 6 Tips for en flott Flex UX: Del 5. Veldig kule ting. Jeg liker klarhet og konsisjon. Selv om de ikke er direkte nevnt, har de visuelle eksemplene alle høye hedoniske verdier. 50 mest brukbare RIAs - Partytow Said,. Nummer 1: Overholder de 10 grunnleggende bruksprinsippene. Når det gjelder nettsteder, vet noen designere ikke Jack Brand Central Station Said,. kan se hele sin artikkel på henne. Delvis Recall raquo Lenker for 2009-09-03 Said,. 6 Tips for en flott (Flex) UX: Del 5 Designe webgrensesnitt - 17. mai 2009 8211 Theresa går gjennom Jakob Nielsen8217s heuristikk og identifiserer eksempler på store RIA-applikasjoner som setter heuristikken i praksis. . Brukervennlighet raquo Blog Archive raquo Bogen i bruk - og mer om ekspertvurdering Said,. Saeligrelig ekspertvurderingen diskuteres ofte innen brukbarhet, spesielt på Heuristiske Evaluering, som ligger bak vår beskrivelse. Derfor er det ogsaring paring sin plass på utvidide horisonten litt. Det kunne fx. vaeligre jeg disse praktiske eksemplene paring hvordan heuristikkerne skal forstarings: designingwebinterfaces6-tips-for-a-great-flex-ux-del-5. Twitted av iat2 Said,. Dette innlegget ble Twitted av iat2. Ikbeal Said, Takk så mye, god jobb Grtzz fra Holland uberVU - sosiale kommentarer Said, Sosiale kommentarer og analyser for dette innlegget8230 Dette innlegget ble nevnt på Twitter av dafkobyte: 6 Tips for en flott Flex UX: Del 5 Review Brukbar Best Practices Labatterie Sagt, Dette innlegget ble nevnt på Twitter av dafkobyte: 6 Tips for en flott Flex UX: Del 5 Kjøkken sa, I forhold til hjelp er det Xero (xero) som har gjort det best. Jeg liker det faktum at de har kontekstuell hjelp med det vanlige ikonet sammen med en Vis hjelp for denne sidenkoblingen. Du kan også kontakte support på alle sider med hensyn til gjeldende side du er på. Alt det uten å forlate siden du er på. I tillegg er dokumentasjonen svært omfattende. porsche mieten sa, utmerket artikkel. Det var hyggelig å se de 10 prinsippene presentert på en forfriskende måte. Jeg likte spesielt delen om nyttige feilmeldinger. Det har vært hele bøker skrevet om emnet, og du oppsummerte alt en feilmelding skulle være i en setning: Feilmeldinger skal uttrykkes i vanlig språk (ingen koder), angi nettopp problemet og konstruktivt foreslå en løsning. Tomasz Stanisaw Pelczar Said, Hvilket språk kan være best å samarbeide med de mer avanserte onltologiene innen RDF, OWL og høyere Stanford ideer. JavaScript hadde gjort den gode jobben i selve XML og er i stand til å gjenkjenne mange xhtml-celler for å lage de mange differet 8220micro pages8221 av de ulike IP - og http-koblingene. VRML er ikke så åpent brukt i WWW-konstruksjonene, men de mer advenced-bibliotekene som OpenGL for C eller Java kan plasseres i HTML 5-standardene, VRML kan lage den vakre grafikken på WWW, men OpenGL er bedre og cn være veldig lett implementert for de som vil konstruere den virkelige simuleringen på www eller den fantastiske grafikken innen ikke den største utforskningen av oppdagelsesreisende, bare legg til en annen. h osv. hvis den avanserte grafikken kan være ueful, kan hologrammet opprettes av OpenGL bare veldig enkelt og for eksempel som et kart for å lokalisere stedet i rommet åpnet på høyre server, klient-server vert, er dette bare muligheten til å unngå pendrive i lommen og cloud computing å være mer nyttig i fremtid 8230 Hva kan bli kalt klart som Web 3.0 i fremtiden. Personlig har jeg ikke akkurat nå. Folk som Tim Berners-Lee kan og jeg foretrekker å vente denne gangen. Abonner via RSS Siste innlegg

Comments

Popular posts from this blog

Etf Alternativ Handels Timer

Forex Tester To Registrering Keygen